جلسه گرامیداشت حماسه نهم

 دیماه و دهه فجر تشکیل شد.

 

 

به گزارش هادی جم به نقل از مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان هشترود جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و دهه فجر روز پنجشنبه 5آذر سال 92با حضور مسئولین ادارات و نهادهای دولتی به ریاست مهندس نجاری فرماندار شهرستان هشترود در محل سالن جلسات این فرمانداری تشکیل شد

در این جلسه مهندس علی نجاری فرماندار شهرستان هشترود با اشاره به اهمیت گرامیداشت این دو رویداد مهم و لزوم حفظ ارزشهای انقلابی گفت : نهم دی ماه نقطه عطف در تاریخ ماندگار خواهد بود چرا که مردم آگاه و ولایتمدار  به بیرون ریخته و  جواب دشمنان اسلام و انقلاب را دادند

مهندس نجاری در ادامه افزود : به برکت وجود رهبری انقلاب و در سایه خون پاک شهدادشمنان اسلام و انقلاب نتوانستند به اهداف پلید خود برسند و همیشه در برابر اراده آهنین مردم ایران ناکام ماندند

وی با اشاره به جان فشانی شهدای انقلاب در طول هشت سال جنگ نابرابر خاطر نشان ساخت : خون شهدا آگاهی بخش و هدایتگر است و همه ما باید درس خود را از شهدا بگیریم و راه آنان را ادامه دهیم تا عزت و سرافرازی خود را حفظ کنیم

فرماندار هشترود در ادامه حفظ ارزشهای انقلاب از جمله دهه فجر را ضروری و مهم دانست و تصریح کرد هرچه ما به ارزشهای انقلابی اهمیت و ارزش دهیم و خط ولایت فقیه را سر لوحه کارها قرار دهیم استکبار جهانی مایوس و نا امید خواهد شد

لازم به ذکر است در ادامه جلسه هریک از مسئولین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با اجرای برنامه های حماسه نهم دی ماه و دهه فجر بیان نمودند و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید