نماز جمعه هشترود
انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای ملت ایران است .
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان هشتروددر خطبه های نماز جمعه مورخه 4بهمن 92 این شهرستان ضمن تبریک دهه فجر با بیان این مطلب گفت : دهه فجرو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور زحمات ارزشمند امام امت و جان فشانی رزمندگان اسلام و خون پاک شهیدان گلگون کفن بوده و این انقلاب نعمت بزرگی از سوی خداوند بر ملت ایران است
حجت الاسلام رشادی افزود : دنیا در حسرت داشتن نظامی چون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مرجع عالی قدری عالم و عادل است و برماست که قدر این نظام را بدانیم و از ارزشهای مبتنی بر آن حفاظت نمائیم
وی در ادامه تاکید کرد : سعی کنیم با تمام وجود منزلت نظام راحفظ کرده و با تکیه بر خداوند متعال کاری انجام دهیم که آیندگان ما را مذمت و سرزنش نکنندو از ما به نیکی یاد کنند
امام جمعه هشترود در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به برخی از ناهنجاریهای جامعه گفت :برخی از ناهنجاریها توسط افراد ناآگاه صورت می گیرد که در این مواقع باید عفو و بخشش نمود ولی برخی از ناهنجاریها و رفتارهای ناشایست توسط افرادآگاه صورت می گیرد که در این مواقع باید با آن شخص همانند خود او رفتار کرد و به این رفتار ناشایست او را به خودش گوشزد نمود
خطیب جمعه هشترود در قسمتی دیگر از سخنان خود به مسئله تحریم استکبار جهانی پرداخت و خاطر نشان کرد: هدف دشمنان اسلام ازکارشکنی و تحریم علیه ایران اجبار ایران برای ارتباط با اسرائیل ، دست برداشتن از ارزشها ، انحصار انرژی هسته ای،مانع از رشد ایران در دنیا ،در تنگنا قرار دادن ایران و ایجاد نارضایتی در بین مردم و تفرقه افکنی است ولی دشمن بداند با این تحریمها نه تنها جلوی پیشرفت ایران اسلامی را گرفته نمی شود بلکه این تحریمها نعمتی برای رشد و زمینه سازی برای فعالیت در عرصه های گوناگون کشوراست
وی در ادامه با تشکر از سخنران قبل از خطبه ها و ستادنمازجمعه در رابطه با انتشار نشریه ندای جمعه گفت وبا انتقاد از برخی مسئولین گفت : هیچ مسئولی حق ندارد نسبت به امور مردم بی اعتناباشد و باید در جهت رضایتمندی مردم تلاش کند
امام جمعه هشترود در آخر به دیجیتالی شدن فرستندهای هشترود تا 15 اسفندماه 92 ، رفع مشکل بیکاری مردم و نیز حل مشکل چندین ساله طرح میدان مسجد جامع هشترود اشاره کرد و خواستار حل آن شد
لازم به ذکر است در قبل ازخطبه های نماز جمعه دکتر یاسین توکلی معاون فرماندار هشترود در رابطه با پیشرفت و توسعه هشترود و عدم عقب ماندگی برخی امور مطالبی بیان نمود